Meniu Închide

ANUNT RECRUTARE EXPERT ACHIZITII PUBLICE

Societatea ALGORITHM CONSTRUCȚII S3 S.R.L. este persoană juridică română, înfiinţată în vederea realizării lucrărilor de intervenție necesare pentru punerea în siguranță, reabilitarea și consolidarea monumentului istoric ”Hala Laminor”.
Societatea are ca obiect principal de activitate Lucrări de construcții a clădirilor rezidențiale și nerezidentiale – cod CAEN 4120.
ALGORITHM CONSTRUCȚII S3 SRL, oferă spre ocupare 2 posturi de: Expert Achiziii Publice.
Cerințele principale, relevante si obligatorii, pentru postul “expert achizitii publice“:

• Expertiza relevanta in aplicarea (initierea si derularea) si finalizarea procedurilor de atribuire a contractelor de achizitie publica, in conformitate cu legislatia in materia achizitiior publice;
• Expertiza relevanta in evaluarea ofertelor in calitate de membru al comisiilor de evaluare a ofertelor;
• Expertiza relevanta in gestionarea tuturor aspectelor procedurale (erata, raspunsuri la solicitarile de clarificari, notificari, comunicari, etc.);

• Expertiza se considera a fi relevanta in masura in care candidatul a desfasurat astfel de activitati in gestiunea unei autoritati contractante cu un portofoliu diversificat si volum mare de achizitii publice;
• Studii superioare (in domeniul tehnic reprezinta avantaj) si calificare in domeniul achizitiilor publice;

Cerintele candidatului :
• Studii superioare juridice, economice, administrative, tehnice;
• Calificare profesionala certificata pentru ocupatia de expert achizitii publice ;
• Experiență minim 2 ani in domeniul achizitiilor publice,
• Cunoasterea legislatiei nationale aplicabila in domeniul achizitiilor publice
• Cunoașterea în detaliu a platformei electronice de achizitii publice, la nivel avansat (conditie de calificare); • Experienta in planificarea proceselor de achizitie publica, aplicarea si finalizarea procedurilor de atribuire si etapa post-atribuire contract de achizitie publica;
• Experienta in management de proiect (reprezinta un avantaj)
• Abilități de utilizare Microsoft Office (Word, Excel, Power Point, Outlook Express);
• Capacitate de organizare și planificare a activităților curente;
• Abilitatea de a rezolva sarcini multiple cu termene limita
• Personalitate dinamică, comunicativă, organizată, analitică;
• Putere de decizie, asumare de responsabilitati.

Pachet salarial/beneficii (exemple):
• Pachet salarial atractiv;
• Telefon de serviciu;
• Posibilităţi reale de promovare;
• Mediu de lucru plăcut şi profesionist;
• Asigurare medicala privata ;
• Tichete de masa.

Candidaţii interesaţi pot trimite până la data de 25.03.2022, un Curriculum Vitae însoţit de scrisoarea de intenţie şi recomandari, la următoarea adresă de e-mail office@acs3.ro; vicentiu.ramniceanu@acs3.ro; mariana.cioata@acs3.ro.